Firestone Music Tour

Firestone, dekkmerke med over 100 års fartstid, skal skru opp varmen på noen av Europas hotteste festivaler i sommer, med Firestone Music Tour. Som en viktig sponsor av musikkfestivaler i Spania, Tyskland, Frankrike, Polen, Italia og Storbritannia, planlegger Firestone å vise seg som et dynamisk, energisk og fremfor alt kult dekkmerke for de unge og unge til sinns.

Et merke med holdning

Firestone handler om å leve livet til det fulle, om å utforske nye steder, nye opplevelser og nye følelser. Firestone Music Tour bygger på en ånd av frihet, å være seg selv, la håret henge ned, og rocke til noen av de feteste banda i sommer.

For de unge til sinns

Firestone Music Tour har som mål å fange oppmerksomheten til de som er unge til sinns. Folk som liker å utforske nye muligheter og som, når det kommer til kjøring, er ute etter å gjøre smarte valg, som solid merkevare med en lang tradisjon med innovasjon og kvalitet. Firestone Music Tour har derfor som mål å øke synligheten av merkevaren blant en målgruppe som identifiserer seg med merkets verdier og kulturarv, mens på samme tid, knytte merkevaren til en musikkopplevelse.

Krysse grenser

Musikk har makt til å skjære gjennom sosiale og kulturelle grenser og trykker direkte inn i folks følelser. Ved å knytte merkevaren til disse universelle, positive verdiene, håper Firestone å styrke merkevaren, styrke merkevarens lojalitet og nå nye kunder.

Omfattende sponsing

Firestone Music Tour vil være tilstede på store musikkfestivaler i 6 land rundt om i Europa: Spania, Tyskland, Frankrike, Polen, Italia og Storbritannia. Et team av Firestone roadies vil være til stede på en forseggjort stand, og vil arrangere attraksjoner og ekstra aktiviteter både innenfor festivalområdet, på parkeringsplasser og campingplasser. Firestone Music Tour vil også bli støttet av en pan-europeisk sosial mediekampanje og spesielle salgsfremmende arrangementer i lokale markeder.

En legende

Firestone er legendarisk i USA, der det startet for over hundre år siden og har en imponerende merittliste, både på og utenfor banen. Bridgestone, verdens største dekk -og gummi produsent kjøpte Firestone i 1988, og arbeider hardt for å etablere Firestone i Europa med initiativer i form av både produktutvikling og markedsføring. Med andre ord, Firestone Music Tour er bare en liten del av en omfattende offensiv.

Oppleve viben

Festivaldeltakerne vil kunne oppleve Firestone på følgende festivaler rundt i Europa denne sommeren:

HURRICANE

MAINSQUARE

PRIMAVERA SOUND

READING

ROCK IN ROMA

OPEN'ER

Og for de som ønsker å oppleve Firestone Music Tour fra innsiden, kan søke om å bli Firestone Roadie! Søkere som ønsker å være Firestone Roadie, delta i Firestones online konkurranse for sjansen til å vinne en unik festivalopplevelse!

http://musictour.firestone.eu 

Plakat Firestone Music Tour